Medya Planlama ve Satın Alma
Medya çeşitlerinin arttığı, doğru hedef kitleye ulaşmanın karmaşıklaştığı günümüzde, planlamanın önemi gün geçtikçe artmaktadır. Mevcut kalıplaşmış bakış açıları ve stratejiler, medya üzerinde yapılan iletişim faliyetlerinin üzerinde etkisini kaybetmeye başlamıştır.
Markanın belirlenen hedeflere ulaşması için mecra çeşitliliğinin doğru anlaşılması, mecraların markanın hedeflerine hizmet edecek şekilde kullanılması gerekmektedir. Medya Planları hazırlarken, online ve offline mecraların avantajlarını ve dezavantajları göz önünde bulundurarak, markayı 360 derece çevreleyen stratejiler önem kazanmıştır. Allcom Media olarak, çalıştığımız markalarımızın iletişim hedeflerinin en doğru şekilde anlayarak 360 derece iletişim stratejileri geliştirerek, markalarımızı günümüz iletişim stratejilerine uygun etkili ve doğru planlamalar hazırlıyoruz.
Medya Planı hazırlarken geleneksel planlama stratejilerinin, iletişim kanallarının çeşitlenmesi ve genişlemesi ile değerini kaybetmeye başlamıştır. Markaların belirli mecraları üzerinde, maliyet odaklı stratejileri efektif sonuçlar vermemektedir. Mecraların birbirlerine rakip değil tamamlayıcı özelliği markanın hedeflerini 360 derece çevreleyen planlamaları gerekli kılmıştır.
Allcom Media olarak, hazırlayacağımız planmalarda mecra çeşitliliğini etkin kullanarak markalarımızı 360 çevreleyen stratejiler geliştiriyoruz.